Monday, November 12, 2018

EPHYRA MATTE GLOW FOUNDATION

EPHYRA MATTE GLOW FOUNDATION

Matte Glow Foundation - foundation matte full coverage yang membuatkan kulit anda nampak licin, halus, glowing dan berseri, satin matte finish – membuatkan kulit tak berminyak, disamping mengekalkan kelembapan agar kulit Nampak moist dan segar sepanjang hari. Dan bila dipakai lagi lama lagi blend dengan kulit, akan lebih Nampak natural glow pada wajah. Calit jer, sapu rata dengan jari atau span ( jari lebih menjimatkan dan blend lagi natural ) oleskan dengan lipmatte tak sampai 5 minit, terus wajah dah ready, cantik berseri-seri. . Foundation yg merawat kulit, formulasi dari pakar yang dirumus dari bahan berkualiti tinggi dan selamat digunakan, setanding dengan brand antarabangsa yg terkenal di pasaran.Effect yang sangat terbaik – bukan saja menutup cela di wajah, ianya mampu merawat, dan menjadikan kulit lebih sihat, lebih bersih dari jerawat dan jeragat, dan licin semulajadi.
KELEBIHAN MATTE GLOW FOUNDATION ====== . ✔️Tekstur yg tidak berminyak – satin matte finish effect ✔️Ringan ( ringan & comfortable feel ) tak rasa melekit bila pakai utk jangka masa lama ✔️Makeup tahan lama sampai 12 jam ✔️Memberi kilauan sinar semulajadi pada solekan ( lagi lama pakai lagi glowing secara natural ) ✔️Tinggi kandungan SPF 30 PA++ yg melindungi kulit dari sinaran UVA & UVB yg merbahaya ✔️Full coverage – berkesan menutup parut dan cela di muka ✔️12 hours oil control – mengawal pengeluaran minyak berlebihan di muka ✔️Kaya dengan Vitamin E, untuk membasmi jerawat dan pudarkan parut dan jeragat ✔️Mencerahkan kulit wajah dan melembapkan kulit , menjadikan ianya gebu licin sepanjang hari ✔️Merawat masalah kulit tona tak sekata dan kulit kusam ✔️Wudhuk friendly, senang dicuci. ✔️1 tona warna saja tapi ajaibnya- ia akan berubah mengikut tona kulit anda dan blend secara natural mengikut tona kulit masing2.


TESTIMONI PENGGUNA EPHYRA MATTE GLOW FOUNDATION


EPHYRA MATTE GLOW FOUNDATION


HARGA PROMOSI RM58.00
 POS RM8 SM /  RM12 SS

Untuk Mendapatkan EPHYRA anda boleh menghubungi Sha melalui SMS,TELEGRAM atau WHATSAPP 0189674044




No comments:

Post a Comment

SOBELLA WONDER BLUSH

SOBELLA WONDER BLUSH Tampilkan pipi menyerlah dengan warna-warna WONDERBLUSH DARI SOBELLA :) Sobella Wonder Blush datang deng...

contoh